نوشته شده توسط : زپو

 پایان نامه پروتکل های مسیریابی شبکه های حسگر بی سیم و شبیه سازی یکی از پروتکل ها


شبكه هاي حسگر نسل جديدي از شبكه ها هستند كه به طور معمول، از تعداد زيادي گره ارزان قيمت تشكيل شده اند وارتباط اين گره ها به صورت بيسيم صورت مي گيرد. هدف اصلي در ا ين شبكه ها، جمع آوري اطلاعاتي در مورد محيط پيرامون حسگر هاي شبكه است . نحوه عملكرد كلي اين شبكه ها به ا ين صورت است كه گره ها اطاعات مور د نياز را جمع آوري مي كنند وسپس آنها را به سمت گيرنده ارسال مي كنند . نحوه انتشار اطلاعات در ا ين شبكه ها، تا حد زيادي مشابه انتشار اطلاعات در شبكه هاي مورد ي ad-hoc است به ا ين معني كه انتقال اطلاعات به صورت گره به گره، صورت مي پذيرد. تفاوت عمده شبكه هاي حسگر با شبكه هاي موردي، منابع انرژ ي محدود و قابليت پردازشي نسبتا پايين آنهاست كه ا ين موارد باعث شده تا انتشار اطلاعات، يكي از مسائل عمده و قابل بحث در اين شبكه ها باشد. شبكه هاي حسگر امروزه به عنوان يكي از مباحث بسيار داغ علمي مطرح است و تحقيقات بسياري بر روي بهبود عملكرد اين شبكه ها صورت مي گيرد. تا كنون كار هاي زيادي در جهت بهبود و افزا يش كارايي در زمينه پخش اطلاعات در شبكه هاي حسگر، صورت گرفته است. انواع پروتکل های مسیریابی مطرح مورد بحث و بررسی قرار گرفته است . در ابتدا پروتکل های با محوریت داده که شامل پروتکل شایعه پراکنی Routing Rumor ،SPIN و ..... می باشد همچنین پروتکل های مسطح و پروتکل های سلسله مراتبی ، نحوه ی خوشه بندی و پارامترهای آن ، پروتکل مشهور LEACH و نسخه های بهبود یافته ی آن بر اساس این پروتکل ساخته و تعریف شده اند مانند TEEN و ...... و پروتکل های مبتنی بر مکان مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است ودر نهایت به شبیه سازی یکی از پروتکل ها میپردازیم.

شما می توانید 39صفحه نخست این پایان نامه را به صورت رایگان از این لینک دریافت نمایید و در صورت رضایت موضوعی پایان نامه را خریداری نمایید.قابل ذکر است این پایان نامه با فونت 14 بی نازنین و با رعایت تمامی نکات نگارشی و پاورقی ها نوشته شده است.


خرید و دانلود  پایان نامه پروتکل های مسیریابی شبکه های حسگر بی سیم و شبیه سازی یکی از پروتکل ها






:: برچسب‌ها: شبکه حسگر , شبیه سازی پروتکل , پروتکل بی سیم شبکه حسگر , شبیه سازی پروتکل , حسگر شبکه , پروتکل های مسیریابی , خرید پایان نامه پروتکل شبکه بی سیم , دانلود پایان نامه|پروتکل شبکه بی سیم و شبیه سازی , دانلود پروتکل های مسیر یابی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: